MS Windows
briani 27239
XP2
Fra : Søren Nielsen

Dato : 03-01-05 12:20

Hej,
Jeg ville lige høre om det kan tilrådes at fjerne SP2 Service Pack fra sin
PC når den nu allerede er blevet installeret.

Jeg har efter installationen af SP2 ikke haft andet end problemer med en
langsom data behandling, forums som kører på .php kode kan enten ikke vises
eller i bedste fald kun delvist men uden grafikken. Jeg bruger også
forskellige programmer til fjernsupport og disse fungerer heller ikke
længere.

Jeg har prøvet at slå Win XP firewallen fra og ligeledes frakoble popup
funktionen, men lige meget hjælper det. Jeg kan se at SP2 kan fjernes
gennem "Tilføj/Fjern Programmer" i START knappen, men jeg er lidt loren ved
at gøre det, da jeg er bange for at maskinen vil gå helt kold, hvis jeg
først trækker programmet ud igen. Sikkerhedsmæssigt er jeg i forvejen
opdateret med Zone Alarm og Avast Antivirus.

Er der nogen af jer der erfaringer med afinstallation af SP2 fra Win XP?

Hilsen
Søren.

Fra : Bent M

Dato : 03-01-05 14:13

> Er der nogen af jer der erfaringer med afinstallation af SP2 fra Win XP?
>
> Hilsen
> Søren.

Hej Søren.

Min Pc gik helt agurk da jeg installerede SP2, Jeg kunne slet ikke komme i
kontakt med den, alt forsvandt fra skrivebordet osv.
Fik genstartet i fejlsikret tilstand.
Og valgte så en system genopretning, efter det kørte det igen helt uden
problemer.

Så prøv det, vælg blot et punkt fra dagen før du installerede SP2,
Det virkede fint her...

Mvh
Bent M.

Fra : IzNoGoUd

Dato : 03-01-05 14:44

Søren Nielsen wrote:
> [...]
> opdateret med Zone Alarm og Avast Antivirus.
>
> Er der nogen af jer der erfaringer med afinstallation af SP2 fra Win XP?

Kunne det være et tcp/ip loopback problem du døjes med når du skriver at
din maskine er meget langsom "KB884020" prøv lige at skriv hvilke
programmer det er galt med og hvad du har af hardware! Evt. lav en
hijackthis log

Nu er din maskine selfølgelig ren for diverse vira og spyware!

--
best regards IzNoGoUd a.k.a. Claes Nielsen, DK-5700 Svendborg, Denmark.
*