MS Windows
briani 27239
XP til 98
Fra : Thomas Glasius

Dato : 03-01-05 10:35

Hej NG
Engang for længe siden installerede jeg XP dansk version på en computer, som
kørte win 98 SE, dette gik ikke hmm. Så jeg fandt en funktion så jeg kunne
skifte tilbage til win 98 SE, nu er turen så kommet til en anden computer
hvor der er win 98 engelsk version, men nu kan jeg så ikke huske hvor denne
funktion lå henne. Er der nogen der kender den funktion, og som kan fortælle
mig hvor den ligger?
Mvh Thomas

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 03-01-05 13:45

Thomas Glasius wrote:

> der kender den funktion, og som kan fortælle mig hvor den ligger?

Det kræver vist noget mere info om hvad du gjorde dengang og hvordan
tingene ser ud idag - for umiddelbart lader det sig altså ikke gøre...

Jesper G. Poulsen

Fra : Thomas Glasius

Dato : 03-01-05 19:38

> Det kræver vist noget mere info om hvad du gjorde dengang og hvordan
> tingene ser ud idag - for umiddelbart lader det sig altså ikke gøre...

> [...]

Hej igen
Ja det er jo lige det... min hukommelse er lidt, som en si på det område.
Men det lykkedes for mig den gang, så tja hvem ved.
Mvh Thomas

Fra : Knud Gert Ellentoft

Dato : 03-01-05 21:58

"Thomas Glasius"
<thomasNOSPAM@glasius.cykeldk(fjernNOSPAM,cykel)> skrev:

>Ja det er jo lige det... min hukommelse er lidt, som en si på det område.
>Men det lykkedes for mig den gang, så tja hvem ved.

Man skal under installation af den nye windowsversion, sige ja
til at man vil kunne fortryde og kunne gå tilbage til den tidl.
version.
--
Knud

Fra : Thomas Glasius

Dato : 04-01-05 21:43

> Man skal under installation af den nye windowsversion, sige ja
> til at man vil kunne fortryde og kunne gå tilbage til den tidl.
> version.
Hmm ja det lyder rigtigt nok, men det hjælper mig jo ikke lige så meget.

Thomas

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 05-01-05 00:56

Thomas Glasius wrote:

> Hmm ja det lyder rigtigt nok, men det hjælper mig jo ikke lige så
> meget.

Hvis ikke der er taget højde for situationen under installation er der
intet at gøre nu.

Jesper G. Poulsen

Fra : Thomas Glasius

Dato : 08-01-05 23:03

> Hvis ikke der er taget højde for situationen under installation er der
> intet at gøre nu.

Hmmm
tja det er jo rigtigt nok...F***, men ok...
Mvh
Thomas Glasius