MS Windows
briani 27239
Manglende lyd
Fra : Pernille og Kennet F~

Dato : 02-01-05 14:27

Næppe rigtig gruppe, men jeg håber, at nogen kan vise mig den rigtige vej.

Jeg har netop geninstalleret XP og har nu miste al lyd. Der kommer nogle
mærkelige BIP men ingen lyd fra de højtalere jeg bruger. Der er mig bekendt
ikke noget lydkort i maskinen. Det er jo nok en driver der mangler, men hvor
skal jeg starte med at lede?

Kennet

Fra : Dennis Lange

Dato : 02-01-05 14:47

Pernille og Kennet Föh wrote:
> Jeg har netop geninstalleret XP og har nu miste al lyd. Der kommer
> nogle mærkelige BIP men ingen lyd fra de højtalere jeg bruger. Der er
> mig bekendt ikke noget lydkort i maskinen.

Hvordan skulle der så kunne komme lyd ud?
Der er vel som minimum on-board-lyd på dit bundkort?

> Det er jo nok en driver
> der mangler, men hvor skal jeg starte med at lede?

Hvis du har on-board-lyd på dit bundkort, kunne du starte med at finde ud af
hvilken type bundkort du har, og søge efter drivere ved producenten.

--
Mvh.
Dennis Lange

Fra : Pernille og Kennet F~

Dato : 02-01-05 14:48

Lidt tålmodighed og XP fandt selv driveren.

Undersøg først, spørg bagefter... Kan jeg i øvrigt slette et allerede postet
indlæg?

Kennet

Fra : Mig selv

Dato : 03-01-05 10:07

> Undersøg først, spørg bagefter... Kan jeg i øvrigt slette et allerede
> postet indlæg?

Ja, i OE skal du gå ind i Meddelelse / Slet meddelelse