MS Windows
briani 27239
strømstyring (Dvale)
Fra : hhsj

Dato : 02-01-05 00:36

Hej.

Efter jeg har genistalleret XP kan jeg ikke finde dvale på min pc Win XP SP
2.
Er det i bios man indstller den til at vise instillingerne til dvale?
På forhånd tak Hans.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 02-01-05 00:50

hhsj skriver:

> Efter jeg har genistalleret XP kan jeg ikke finde dvale på min pc Win XP SP
> 2.

Prøv at gå ind i strømforsyning (i kontrolpanel) og se om APM er slået
til

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : hhsj

Dato : 02-01-05 03:38

> Prøv at gå ind i strømforsyning (i kontrolpanel) og se om APM er slået
> til

Jeg har glemt at sige, at jeg netop ikke finde det sted som du siger, eller
der hvor det plejer at være, det er det der er problemet, APM bliver ikke
vist. Er det i bios'en man slår det til, når det ikke synligt, jeg har været
ude for det en gang tidligere, men kan ikke huske hvordan jeg gjorde for at
få det til at virke.

Hans

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 02-01-05 09:33

hhsj skriver:

> [...]
> ude for det en gang tidligere, men kan ikke huske hvordan jeg gjorde for at

Hvis det har virket, før du reinstallerede, er det ikke i BIOS du skal
finde det, men under strømstyring.

Fra : ttoet

Dato : 03-01-05 18:00

Hej Hans,
"hhsj" <hansj.nospam@brnet.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
SP
> 2.
> Er det i bios man indstller den til at vise instillingerne til dvale?

Har du installeret driverne til dit grafikkort? Så vidt jeg husker så er det
dem der afgør om du kan sæte computeren i dvale.

Thoeger

Fra : hhsj

Dato : 03-01-05 18:11

Hej,
Såvidt jeg husker er den driver 2 år gammel, så det
kan jo være at den skal opdateres, det vil jeg prøve.
Ps. det er ikke min egen PC så der går nok lidt tid inden
jeg finder ud af det.
Tak.. Hans

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 03-01-05 18:41

"hhsj" <hansj.nospam@brnet.dk> wrote:

>Efter jeg har genistalleret XP kan jeg ikke finde dvale på min pc Win XP SP
>2.

Du skulle gerne have en faneblad 'Dvale' i 'Egenskaber for strømstyring'
som findes i kontrolpanelet.

Hvis fanebladet er blevet borte, er det muligvis fordi du har
de-aktiveret ACPI-funktionerne i BIOS

<mlr>