MS Windows
briani 27239
win XP
Fra : KS

Dato : 01-01-05 18:59

Jeg har en XP pro som er ca. 3 år gammel...

Jeg skal til at sætte min maskine op nu og ville lige vide om der er lavet
nogen ændringer fra XP dengang til XP nu - eller om det er muligt at
"opdatere" men XP via MS???

Mvh
Kenneth

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 01-01-05 19:19

KS wrote:

> lavet nogen ændringer fra XP dengang til XP nu - eller om det er

De ændringer der er relevante for dig, ligger i SP2. Du kan lave en
installations-cd med "indbygget" SP2.

Jesper G. Poulsen

Fra : larsen

Dato : 01-01-05 19:40

> De ændringer der er relevante for dig, ligger i SP2. Du kan lave en
> installations-cd med "indbygget" SP2.
> Jesper G. Poulsen

Undskyld jeg maser ind, men hvordan laver man sådan en?
Mvh
Jan

Fra : poerla

Dato : 01-01-05 19:53

"larsen" <immerine@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Undskyld jeg maser ind, men hvordan laver man sådan en?
> Mvh
> Jan

http://www.helpwithwindows.com/WindowsXP/winxp-sp2-bootcd.html

eller på dansk (ikke afprøvet)

http://dailyrush.dk/features/guides/871/

mvh.
poerla

Fra : hcma

Dato : 01-01-05 21:38

"larsen" <immerine@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Undskyld jeg maser ind, men hvordan laver man sådan en?
> Mvh
> Jan

her er en lille instruktionsvideo
http://www.riversen.dk/?side=instruktion.php kig efter "unattended