MS Windows
briani 27239
EasyCleaner
Fra : larsen

Dato : 01-01-05 15:20

Hejsa
Jeg så længere oppe i gruppen, at dette lille program blev anbefalet.
Jeg har installeret programmet og set, at der er 104 ugyldige
registreringer.
Kan jeg virkelig bare trykke på slet --- sådan helt uden at komme galt
afsted???
Mvh
Jan

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 01-01-05 15:45

larsen skrev:

> Kan jeg virkelig bare trykke på slet --- sådan helt uden at
> komme galt afsted???

Jeg har brugt EasyCleaner siden Win95-dagene og har altid ladet den
slette alt hvad den finder i registreringsdatabasen. Indtil nu, har
jeg aldrig oplevet problemer ved at gøre det, men kan selvfølgelig
ikke garantere, at det samme er tilfældet hos dig.

EasyCleaner laver automatisk en backup-fil, så du har mulighed for
at få de nøgler tilbage, som den har slettet, hvis noget går helt
galt.

--
Hilsen
Madsen

Fra : larsen

Dato : 01-01-05 16:01

> EasyCleaner laver automatisk en backup-fil, så du har mulighed for
> at få de nøgler tilbage, som den har slettet, hvis noget går helt
> [...]

Tak --- Jeg vover forsøget...
Mvh
Jan

Fra : Bent M

Dato : 02-01-05 19:00

"larsen" <immerine@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Tak --- Jeg vover forsøget...
> Mvh
> Jan

Hej jeg vovede det, indtil nu ser det ud til at være gået godt :) jeg har
ingen fejl meddelelser fået endnu, alle programmer virker :))
Men kors i hytten hvor var der mange filer den ville slette, så det var lidt
med spænd da jeg trykkede "delete" men som sagt alt ok.

Bent M