MS Windows
briani 27239
E.bøger om Windows Mobile 2003
Fra : John Smith

Dato : 31-12-04 13:36

Hej

Jeg er begyndt at lege lidt mere med min IPAQ h5550 og den er bestykket
med ovennævnte OS. Er der nogen der kender nogen gode steder man kan
lære mere om det, eller hente gratis e-bøger.

Mvh
John Smith

Fra : Palle

Dato : 31-12-04 14:10

"John Smith" <zigge@NOGOODprivat.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med ovennævnte OS. Er der nogen der kender nogen gode steder man kan
> lære mere om det, eller hente gratis e-bøger.

Jeg undersøgte det, da jeg fik min PDA. Jeg fandt intet - hverken gratis
eller betalbart. Links modtages også her med glæde

Fra : Karsten Jensen

Dato : 31-12-04 17:45

> [...]
> med ovennævnte OS. Er der nogen der kender nogen gode steder man kan lære
> mere om det, eller hente gratis e-bøger.

Prøv at spørg i news:dk.edb.system.lomme-pc hvor nørderne udi PDAs holder
til.

Mvh

Karsten

Fra : John Smith

Dato : 31-12-04 22:27

Karsten Jensen wrote:

> Prøv at spørg i news:dk.edb.system.lomme-pc hvor nørderne udi PDAs holder
> til.

Takker for linket - jeg havede slet ikke tænkt på at søge på lomme-pc,
har ellers prøvet alle kombinationer af pocket-pc, iPAQ osv... :o]

Mvh
John Smith