MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Enhedshåndtering
Fra : Vidal

Dato : 28-12-04 12:12

I min enhedshåndtering er der et emne: 'Ældre
videocaptureenheder'.

Jeg vil gerne fjerne den, men når jeg højreklikker
på den, findes 'Fjern' ikke i menuen. Den findes i
to eksemplarer, så ihvertfald den ene burde kunne
fjernes.

Har nogen et forslag?

--
venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Vidal

Dato : 28-12-04 14:24

Vidal wrote:

Ja, jeg burde jo have skrevet Win XP Pro SP 2.

Jeg har lige installeret og for første gang forsøger jeg mig
med XP og håber at kunne springe nogen af de besværligheder
over, andre har haft, ved hjælp af denne gruppe.

--
Venlig hilsen

Villy Dalsgaard

Fra : Claus Tersgov

Dato : 28-12-04 14:42

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev

> [...]
> på den, findes 'Fjern' ikke i menuen. Den findes i
> to eksemplarer, så ihvertfald den ene burde kunne

Det er kun en overskrift, så hvis der ikke er nogle drivere installeret
under dette emne, så er der heller intet at fjerne.

Claus

Fra : Vidal

Dato : 28-12-04 15:19

Claus Tersgov wrote:

> "Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev

> Det er kun en overskrift, så hvis der ikke er nogle drivere installeret
> under dette emne, så er der heller intet at fjerne.

Er der nogen forklaring på, hvorfor den optræder 2 gange?

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Claus Tersgov

Dato : 28-12-04 16:28

"Vidal" <vidal@webspeed.dk> skrev

> Er der nogen forklaring på, hvorfor den optræder 2 gange?

Næh, jeg kan ikke komme med nogen. Men jeg har ingen PC med XP, så jeg kan
ikke teste det. Hvad sker der, hvis du væler at opdatere?

Men under alle omstændigheder, så er det ikke noget som betyder det mindste.

Claus