MS Windows
briani 27239
Anbefaling af Booking system
Fra : Ryan Rud Jensen

Dato : 28-12-04 01:53

Hejsa!

Jeg skal bruge et program til at styre nogle resourcer, herunder
ansatte, biler og materialer. Der er flere en biler, og flere slags
materialer. De ansatte har forskellige uddannelser, som også gerne
skal registreres.

Jeg ønsker nu at kunne oprette en opgave, og så tildele den biler,
folk og materialer. Således at den automatisk booker de ting der hører
til opgaven. Opgaven skal ligeledes kunne beskrives i et tekstfelt, og
gerne med nogle standard spørgsmål.

Jeg skal nu kunne udskrive en aktivitets oversigt for ansatte, biler
og materialer. Gerne på en grafisk fornuftig måde.

Alt i alt skal den gerne være gratis - evt. som en access database
eller lign. Hvis du/i kan hjælpe mig vil jeg være meget glad. Uddyber
meget gerne det jeg søger.

Med Venlig Hilsen
Ryan Rud Jensen