MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Ikon forsvundet fra proceslinien.
Fra : Bente Christensen

Dato : 27-12-04 16:21

Hej.

Glædelig jul og godt nytår til alle!

På vores ene computer er skrivebordsikonet forsvundet fra proceslinien,
Hvordan får vi det tilbage igen, så musen kan spille på bordet?

Hilsen Bente C.

Fra : Janner

Dato : 27-12-04 16:35

> På vores ene computer er skrivebordsikonet forsvundet fra proceslinien,
> Hvordan får vi det tilbage igen, så musen kan spille på bordet?
>
> Hilsen Bente C.

Lav en ny genvej til den .. bemærk min er en engelsk version så stien er en
smule anderledes : C:\Documents and Settings\DIT NAVN \Application
Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch

Fra : Bente Christensen

Dato : 27-12-04 17:07

Hej igen.
"Janner" <askmejust@nospamnejtak.ja> skrev i en meddelelse

> [...]
> en smule anderledes : C:\Documents and Settings\DIT NAVN \Application
> Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch
Problemet er, at jeg ikke kan finde/oprette genvejen.
Hvis jeg gør, som du beskriver, bliver det en mappegenvej.

Hilsen Bente C.

Fra : Jørgen Nielsen

Dato : 27-12-04 19:42

"Bente Christensen" <bente.chr@mail.dk> skrev i en meddelelse
> Hej igen.
> Problemet er, at jeg ikke kan finde/oprette genvejen.
> Hvis jeg gør, som du beskriver, bliver det en mappegenvej.
>
> Hilsen Bente C.

Hej Bente.

Prøv at lav en genvej hvor der står "C:\Documents and Settings\BRUGER
NAVN\Application Data\Microsoft\Internet Explorer\Quick Launch\Vis
skrivebord.scf"

--
Mvh. Jørgen Nielsen.
jorgenbs@nomorespamnielsen.tdcadsl.dk