MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Logon ?
Fra : Radio

Dato : 25-12-04 12:53

Hvordan får man automatisk logon til windows XP-SP2 uden at bruge
tweakprogrammer ?

--
Gerner

Hørt i boghandelen.:
Nej lille De, jeg spurgte efter en bog om nissemænd.
(denne signatur er beskyttet mod kommentarer).

Fra : Mads

Dato : 25-12-04 13:20

On Sat, 25 Dec 2004 12:53:28 +0100, Radio <fjernspam@postkasse.rg>
wrote:

>Hvordan får man automatisk logon til windows XP-SP2 uden at bruge
>tweakprogrammer ?

Det er da nemt nok

Fra : Radio

Dato : 25-12-04 16:24

On Sat, 25 Dec 2004 13:20:09 +0100, Mads <DeathTo@ll.spammers> wrote in
dk.edb.system.ms-windows:

>Det er da nemt nok

Har du ikke andet at lave, lille triste gulvklud.

Fra : Peter

Dato : 25-12-04 13:25

Radio wrote:
> Hvordan får man automatisk logon til windows XP-SP2 uden at bruge
> tweakprogrammer ?

Prøv at kigge nederst på http://support.microsoft.com/kb/315231 . Tror
det er hvad du søger.

Fra : Radio

Dato : 25-12-04 17:04

On Sat, 25 Dec 2004 13:25:29 +0100, Peter <x@xxx.com> wrote in
dk.edb.system.ms-windows:

>Prøv at kigge nederst på http://support.microsoft.com/kb/315231 . Tror
>det er hvad du søger.

Jeg fulgte punkterne og genstartede. Fik en fejl og skulle stadig logge på.
Slettede alt jeg lavede i punkt 4 og så autostarter maskinen.
Tak for linket, skal også læse det øverste.

Fra : Radio

Dato : 26-12-04 11:56

On Sat, 25 Dec 2004 13:25:29 +0100, Peter <x@xxx.com> wrote in
dk.edb.system.ms-windows:

>Prøv at kigge nederst på http://support.microsoft.com/kb/315231 . Tror
>det er hvad du søger.

Det virkede kun så længe computeren var tændt.
Her til morgen var det ændret tilbage til manuel logon ?

Fra : Pico

Dato : 26-12-04 23:20

Radio wrote:
> On Sat, 25 Dec 2004 13:25:29 +0100, Peter <x@xxx.com> wrote in
> dk.edb.system.ms-windows:

> Det virkede kun så længe computeren var tændt.
> Her til morgen var det ændret tilbage til manuel logon ?

Prøv nedestående (oversæt selv):

Start > Kør: control userpasswords2
Fjern flueben i 'Users must enter a user name and password to
use this computer' og klik derefter på OK.
Pico

Fra : Radio

Dato : 28-12-04 11:52

On Sun, 26 Dec 2004 23:20:26 +0100, "Pico" <Selvestemig@hotmail.com> wrote in
dk.edb.system.ms-windows:

>Prøv nedestående (oversæt selv):
>
>Start > Kør: control userpasswords2
>Fjern flueben i 'Users must enter a user name and password to
>use this computer' og klik derefter på OK.

Der var intet flueben i da jeg kikkede, men idag var der og jeg havde igen fået
manuel login.
xp-sp2 er snart lige så ustabilt som win98se.

--
Gerner

Bang
(denne signatur er beskyttet mod kommentarer).

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 28-12-04 15:37

"Radio" <fjernspam@postkasse.rg> skrev i en meddelelse
> [...]
> Gerner
>
> Bang
> (denne signatur er beskyttet mod kommentarer).

Hej
Din sidste bemærkning forstår jeg ikke Win98Se var da noget af det mest
stabile vi har set kørte i årevis uden problemer, XP SP2 ved jg ikke så
meget om endnu men tilsyneladende fortsætter XP med sin gode opførsel nu
er det da 1½ år siden installation og ingen problemer så jeg håber da den
kan køre et par år endnu og vise sig lige så god som WIN98SE.
--
Med Venlig Hilsen
Paul Østerby Sørensen

Fra : Radio

Dato : 28-12-04 19:18

On Tue, 28 Dec 2004 15:36:40 +0100, "Paul Østerby Sørensen" <paulsmail@ofir.dk
Fjern mail> wrote in dk.edb.system.ms-windows:

> [...]
>er det da 1½ år siden installation og ingen problemer så jeg håber da den
>kan køre et par år endnu og vise sig lige så god som WIN98SE.

Hvad havde det så at gøre med mit logon problem.
Dine kommentarer til windows os er ikke interessant.

--
Gerner

Bang
(denne signatur er beskyttet mod kommentarer).

Fra : Snuden

Dato : 29-12-04 00:22

On Tue, 28 Dec 2004 19:17:59 +0100, Radio <fjernspam@postkasse.rg>
wrote:

>Hvad havde det så at gøre med mit logon problem.
>Dine kommentarer til windows os er ikke interessant

Det er dine egentlig heller ikke.

Hvad dit logonproblem angår: Er du _sikker_ på du har tastet rigtigt
da du indtastede brugernavn/password? Hvis ikke får du logonboksen
igen, fordi det automatiske logon vil så blive afvist som ugyldigt.

Er din PC medlem af et domæne? I så fald slipper du ikke for
logonboksen.
--
Snuden