pgp freeware 8,1
Fra : Georg

Dato : 02-02-05 20:07

Ville installere pgp 8,1 fra http://www.pgp.com/downloads/freeware/

men undervejs skal jeg indtaste registration code eller hvad den nu hed. Dèt
forstår jeg ikke, når et nu er et freeware program.

Nogen der har bare et lillebitte hint?

Georg

Fra : bvm

Dato : 03-02-05 20:18

Brug gpg istedet http://www.gnupg.org/

Fra : Nicolaj Larsen

Dato : 05-02-05 17:35

Jeg vil stærkt anbefale dig at bruge Top Secret Crypto, det er blevet et
meget førende program.
Se www.Topsecretcrypto.com

Du kan downloade version 4,0 som er under test her
http://www.topsecretcrypto.com/files/Tsc400.exe

Det nye er bla. at man kan køre TSC fra et bærbart medie, f.eks en USB stik.
Programmet er nu freeware, med fuld source kode tilgængelig.
Der er også oprettet et forum for TSC.

Hilsen
Nic.