Hvad er ASP.NET Machine under brugere
Fra : Per

Dato : 28-01-05 22:49

Hej NG!

Efter jeg installeret Norton Ghost 9.0 har jeg fået en ny konto under
brugere.

Den hedder ASP.NET Machine A...

Er der nogen der ved hvad det er og hvad den gør godt for?

Har søgt lidt på nettet men synes ikke rigtig jeg fandt ud af noget.

Jeg har krydspostet sikkerhed og ms-windows

--
Med venlig hilsen Per!

Fra : Simon Lyngshede

Dato : 28-01-05 22:53

On Fri, 28 Jan 2005 22:48:42 +0100, Per wrote:

> [...]
>
> Har søgt lidt på nettet men synes ikke rigtig jeg fandt ud af noget.
>
> Jeg har krydspostet sikkerhed og ms-windows

Det er en bruger Microsoft .NET framework skal bruge, til hvad ved jeg
ikke. Brugeren kommer ikke direkte fra Norton Ghost, men fra .NET som
Ghost nok mere den har brug for. Den skal være der... i følge Microsoft.

--
Simon Lyngshede
simon@giraf.spiceweasel.dk

Fra : LDA

Dato : 29-01-05 05:16

Hvis ikke du skal bruge kontoen til noget som f.eks. asp.net udvikling, så
kan du roligt fjerne den ved at gå ind i Kontrolpanel - Brugerkonti. Markér
kontoen og slet den inkl. filerne, der hører til.
Du kan læse mere om den her:
http://www.mvps.org/marksxp/WindowsXP/aspdot.php

Håber det var hjælp nok.
Mvh, LDA.

Fra : Per

Dato : 29-01-05 16:03

"LDA" <bredgade75@fjern-dette.yahoo.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> kan du roligt fjerne den ved at gå ind i Kontrolpanel - Brugerkonti.
> Markér kontoen og slet den inkl. filerne, der hører til.

Jeg takker for hjælpen!

Det var lige hvad jeg hvad jeg søgte

Mvh. Per!

Fra : Jack

Dato : 29-01-05 22:59

> Efter jeg installeret Norton Ghost 9.0 har jeg fået en ny konto under
> brugere.

Jeg fik samme konto da jeg instalerede Ghost 9.0. Men efter jeg havde
besøgt windows update, som updaterede Microsoft NET.Framework til vr. 1.1 så
forsvandt kontoen af sig selv. Den skal som jeg læser det i manuallen, være
instaleret, og ligger på ghost cdén.

Er der nogen der så ved, hvordan jeg kan boote med ghost, og komme i
kontakt med usb drev ?? det skulle kunne gøre men jeg kan sgu ikke få det
til at virke. Jeg har lavet en ghost boot disk floppy, med usb support...

Fra : Christian E. Lysel

Dato : 30-01-05 09:20

Jack wrote:
> Er der nogen der så ved, hvordan jeg kan boote med ghost, og komme i
> kontakt med usb drev ?? det skulle kunne gøre men jeg kan sgu ikke få det
> til at virke. Jeg har lavet en ghost boot disk floppy, med usb support...

Hvilken fejl skriver USB driveren?

Fra : Jack

Dato : 30-01-05 12:27

Den skriver ingen fejl, den skriver den er fundet, og så går maskinen i stå.
Jeg har lavet floppyen med ghost 2003, da 9.0 ikke kan laven en boot disk.
Jeg køre XP pro sp2.
Når jeg laver boot disk, er der flere måder, jeg kan gøre det på, den ene
kræver to disk, og er som jeg forstår det den jeg skal bruge og jeg bliver
aldrig bedt om disk 2.
Jack