Autoexec.nt bliver slettet ved udgang
Fra : Karin Smedegaard

Dato : 12-01-05 23:11

Er den nogen der kan svare på hvorfor Autoexec.nt filen bliver slettet
fra biblioteket C:/Windows/System32 hver gang jeg lukker pc'en. Jeg
har fået renset min pc for virus, men denne fil mangler hver gang jeg
starter op. Filen bruges for at køre dos-baserede programmer, så p.t.
må jeg kopiere filen ind i bibliotektet for at få programmerne til at
virke.

Fra : CRJ

Dato : 13-01-05 10:16

Har haft samme problem et par gange efter intensiv virusscanning med flere
programmer. Har du et spyware program kørende i din opstart er det
formentlig det som smider filen ud.

--
Venlig hilsen/Best Regards
Carsten Jensen

"Karin Smedegaard (slet 242BG)" <karin.smedegaard@242BGwebspeed.dk> skrev i
en meddelelse news:11055680180.814963248730336@dtext.news.tele.dk...

Fra : Karin Smedegaard

Dato : 14-01-05 22:33

Jeg har et spywareprogram (Spybot), men ikke i opstart. Jeg kan
indsætte filen efter opstart i System32, men næste gang jeg lukker
op er den væk igen. Selv om jeg kører spyware programmet efter at
have kopieret filen ud er den der stadig når den er færdig, så det
er åbenbart ikke det der gør det. Så snart filen er kopieret ud
virker programmerne (dos-baserede) igen, men det er jo lidt
irriterende at skulle gøre det efter hver eneste opstart.
Håber en eller anden har en løsning på problemet.
Hilsen Karin