Linksys BEFSX41 rebooter, MTU size?
Fra : LR

Dato : 12-02-05 22:29

Hej

Min Linksys BEFSX41 rebooter ofte. Nu har jeg fundet en metode til at kunne
fremprovokere det konsekvent. Ved lidt mere end almindelig load, når jeg
kopierer mange mindre filer fra mine websider via FTP, så går den kold.

Linksys support siger at jeg skal prøve at enable/sætte MTU size til 1400.
Hvis jeg gør det er der ikke rigtig noget som virker mere. Jeg kan pinge
gateway/dns servere, men browse eller pop3 virker ikke. Er der andet jeg
skal ændre? Lyder deres forklaring helt hen i vejret?

mvh Lars

--
http://www.oz1hmn.dk
http://www.aal-bryg.dk