Net tester
Fra : Sømand

Dato : 09-02-05 18:14

Hej NG

Nogen der ved hvor man kan leje en ethnernet tester. Den skal kunne måle
kabel længder og dæmpning.

Og kan det betale sig at købe en istedet ?

Mvh.
Sømand

Fra : Arne Keller

Dato : 10-02-05 11:46

Sømand wrote:
> Hej NG
>
> Nogen der ved hvor man kan leje en ethnernet tester. Den skal kunne måle
> kabel længder og dæmpning.

Er det de eneste 2 parametre du behøver at teste ?
Det har nemlig ikke ret meget med Ethernet at gøre

> Og kan det betale sig at købe en istedet ?

Det afhænger af hvor meget du vil bruge den

Fluke plejer at være et godt valg:
www.flukenetworks.com

Hvis det du søger er et værktøj til at fejlfinde på et komplet netværk
både kabler og udstyr kunne Fluke nye udstyr være en ide:
http://www.flukenetworks.com/us/LAN/Handheld+Testers/CableIQ/Overview.htm

Hvis det du søger er en kabeltester er det DSP4x00 eller DTXén som gælder
http://www.flukenetworks.com/us/Cabling/default.htm

--
Arne Keller
Jeg udtaler mig på Usenet bare om min egen personlige mening.

Fra : VIP

Dato : 10-02-05 13:53

hvor i landet ?

--