Upload hastighedsproblemer...???
Fra : Ukendt

Dato : 08-02-05 23:42

Hejsa

Jeg har problemer med min upload hastighed til mit webhotel..

Jeg er blevet flyttet rundt hos min hotel udbyder og de har rodet rundt, men
lige lidt hjælper det...

Jeg sidder på TDC Cabel-TV bredbånd...

Er der nogle problemer med dem, har de noget begrænser filter på...??

For det er noget sært noget det jeg er udsat for, der går 20sec med fuld
skrue, 28-29K, og så falder den så ned omkring 3-5K, og den er stensikker
hver gang...

Eller er der noget i Windows XP SP2 som gør det...??

Mvh
Carsten, Østerbro

Fra : ///M

Dato : 09-02-05 00:17

"Carsten Jensen" <blue22deep[a[yahoo.co.uk> wrote in message
> [...]
> skrue, 28-29K, og så falder den så ned omkring 3-5K, og den er stensikker

Umiddelbart nej.
Siden du evt. peger på web-hotellet som problem, går jeg ud fra du godt kan
uploade til andre FTP-servere eller tjenester med fuld skrue?
Har du mulighed for at prøve fra en anden pc eller med et andet program?
Hvad bruger du til at måle med?

--
///M

Fra : Ukendt

Dato : 09-02-05 10:40

"///M" <nospam@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> kan uploade til andre FTP-servere eller tjenester med fuld skrue?
> Har du mulighed for at prøve fra en anden pc eller med et andet program?

Problemet er løst, det viste sig at være et bug i det program jeg brugte til
at uploade med, Total Commander 6.01, har ikke prøvet den nyeste version,
men vil jeg lige gøre, og så melde tilbage om den har samme "sygdom"...

Programmet jeg bruger nu, og som jeg har brugt før, er CuteFTP Pro 6...

Mvh
Carsten, Østerbro

Fra : Ukendt

Dato : 09-02-05 11:06

"Carsten Jensen" <blue22deep[a[yahoo.co.uk> skrev i en meddelelse

> [...]
> "sygdom"...
>
> Programmet jeg bruger nu, og som jeg har brugt før, er CuteFTP Pro 6...

Det er det samme problem, og det har ikke noget at gøre med om det er
registreret eller ej, har prøvet begge dele, så der er et bug i den som gør
at hastigheden falder efter 20sec, hvad det er for noget, aner jeg ikke, men
det er noget crap, så hvis der er nogen der har en løsning på det, sig
endelig til...

Mvh
Carsten, Østerbro