Lidt relevante oplysninger
Fra : Joppersen

Dato : 06-02-05 01:10

Hej igen

Jeg er så sikker på noget som helst så jeg chancher og oplyse en masse ting
her:

Jeg går ind i mit route-menu på: 192.168.1 Så går jeg ind under Port
Forwarding og oprette et FTP som følger:

Service Name Start Port End Port Server IP Address

FTP 20 21 192.168.0.2

-------

Inde i mt FTP-prg står der at min IP: 192.168.0.2 -og min remote IP er:
83.91.59.61

Jeg har skrevet begge Ip ind i mit firewall som Trusted Er der nogen steder
i firewall man skal fortælle om port 21???

Håber det kan hjælpe til at stille en diagnc.

Bare prøv at lokke på - hvis det virker bliver i mødt med et vindue -
Username/password

Taker for al hjæl jeg kan få...

Jørgen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 06-02-05 01:35

Joppersen wrote:

> Taker for al hjæl jeg kan få...

Du får nok mest hjælp, hvis du fortsætter i den tråd du allerede _har_
startet... Det er de færreste der gider bladre flere tråde igennem for
at stykke noget meningsfyldt sammen :-/