Sort skærm ved brug af java-applet -
Fra : Kenny

Dato : 05-02-05 10:15

Hej,

Jeg har svært at få svar nogen steder så jeg prøver lige her OT,

Jeg har et vildt irriterende problem,

Problemet sker kun ved at åben et spillevindue ved spil.tv2.dk,
Jeg har det nyeste java 2, og har opdateret, jeg ved ikke hvor mange
gange, men hver gang jeg åbner et sådant vindue bliver min skærm sort
(den slukker ikke, men næsten alt bliver sort og bliver delvist normalt
ved at rykke lidt på de forskellige vinduer i min browser (mozilla, det
virker forresten heller ikke i IE) men bliver efter ca 10 sekunder helt
sort igen...)

Nogen der kan hjælpe???

Kenny

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 05-02-05 10:25

Kenny <kenny@skummer.com> wrote:

>Jeg har svært at få svar nogen steder så jeg prøver lige her OT,

Lidt flere oplysninger ville gøre det lettere at hjælpe

Hvilket operativsystem ? Hvordan kommer du på nettet ? Hvordan med
firewall ?

> [...]
>ved at rykke lidt på de forskellige vinduer i min browser (mozilla, det
>virker forresten heller ikke i IE) men bliver efter ca 10 sekunder helt

Gætter på det er XP's firewall der forhindrer dig i at afvikle java...

<mlr>

Fra : Kenny

Dato : 05-02-05 13:48

Ja ok...

Jeg har MCafee firewall og antivirus. Kører XP, med SP2. Jeg har
internet over kabelnetværket.

Problemet opstår kun ved Java-appletter. jeg kan f.eks. godt køre Netbank.

XP-firewall er slået fra.

Når jeg kører disse java-appletter, så virker de fint men det hele
bliver bare sort.....

Kenny

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 05-02-05 14:11

Kenny <kenny@skummer.com> wrote:

>Jeg har MCafee firewall og antivirus. Kører XP, med SP2. Jeg har
>internet over kabelnetværket.

Hvis du sidder bag en bredbåndsrouter kan du starte med at de-aktivere
MCafee og antivirus - om ikke andet så bare midlertidigt....

Når du har problemet både i Mozilla og IE er firewall og antivirus et
godt bud...

>Problemet opstår kun ved Java-appletter. jeg kan f.eks. godt køre Netbank.
>
>XP-firewall er slået fra.
>
>Når jeg kører disse java-appletter, så virker de fint men det hele
>bliver bare sort.....

Tja, det er web-sider kompliceret - Det er ikke nødvendigvis selve java
delen ser driller. Det kan sagtens ligge i behandlingen af f.eks cookies
eller javascript.

<mlr>

Fra : Kenny

Dato : 06-02-05 10:26

Jeg har prøvet at lukke McAfee ned, men der kommer det samme resultat....