Problemer med Linksys BEFSX41
Fra : Torben E

Dato : 03-02-05 21:20

Det er ganske underligt

Den blev købt for at afløse den gamle Speedstream 2601 der ikke
kunne følge med i hastighed, farten er også ok, hvis jeg feks. henter
en fil, men jeg kan ikke få den til at logge på messenger, ligesom den
ikke kan få hul igennem til nogen websider, news kører meget dårligt,
men underligt nok kun op mod tdc news, andre går det fint med.
Så kunne man tro det var tdc der var synderen, men nej, hvis 2601´eren
sættes til kører alt perfekt, både news hos tdc og messenger.

Jeg har prøvet at forwarde div. porte til messenger uden resultat, prøvet
med DMZ, også uden held, er der nogen der har en lys ide / noget
jeg har overset ?

Min forbindelse er 4 megabit opgraderingen.

Torben E

Fra : Torben E

Dato : 06-02-05 12:04

"Torben E" <topcon@FJERNDETTEmail.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Jeg har prøvet at forwarde div. porte til messenger uden resultat, prøvet
> med DMZ, også uden held, er der nogen der har en lys ide / noget

Jeg kan så tilføje at jeg har fundet ud af det, der er åbenbart flere
der har haft problemer med den nyest firmware, og brugt en ældre
med succes, det prøvede jeg også, og nu spiller det

Torben E