Lan
Fra : Dennis

Dato : 31-01-05 18:35

Hvor langt rækker en lan forbindelse med kabel???

(Jeg er kun 13år)

Fra : Tommy Jensen

Dato : 31-01-05 19:15

Den Mon, 31 Jan 2005 18:35:18 +0100. skrev Dennis:

> Hvor langt rækker en lan forbindelse med kabel???
Til enden af kablet :)
Jeg mener at du skal have forstærkning på efter 100 meter, men det er
jeg absolut ikke sikker på

> (Jeg er kun 13år)

Det betyder ikke noget her er det hvad du ved der betyder noget.

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 31-01-05 23:42

On Mon, 31 Jan 2005 18:35:18 +0100, "Dennis" <dennis@venlid.dk> wrote:

> Hvor langt rækker en lan forbindelse med kabel???

Det afhænger en af bl.a. kablet og hastigheden.
Se fx www.hojmark.net/distances.html

-A
Links : http://www.hojmark.net/
FAQ : http://www.net-faq.dk/