Hjælp til Netværk
Fra : Casper

Dato : 31-01-05 12:52

Hej
Jeg har et lille hjemmenetværk bestående af 3 maskiner.
Det er med router og der er trukket kabler til de forskellige pc`er.
Nu har jeg også fået en bærbar som vi gerne vil have på netværket, men for
at have lidt mere frihed med den, ville vi jo gerne undgå kabler.
Kan man få en eller anden sender man kan sætte bag i sin router og så på den
måde kunne komunikere trådløst med en bærbar med et wireless kort.
Hilsen Casper

Fra : Filip

Dato : 31-01-05 13:46

> [...]
> den
> måde kunne komunikere trådløst med en bærbar med et wireless kort.

Ja. det heder et Accesspoint, som du kan købe i alle butikker. Den sættes
bare i en af lan- udgangene på routeren. Husk blot at du skal sikre dig mod
uvelkomne brugere ved at have en kode på netværket, eller krypere indholdet
der sendes trådløst. Men det kan du læse dig frem til, i den medfølgende
brugsanvisning.

Filip

Fra : Casper

Dato : 31-01-05 16:31

"Filip" <annonym@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
indholdet
> der sendes trådløst. Men det kan du læse dig frem til, i den medfølgende

Hej
Ok, det lyder godt, men har ledt lidt og synes ikke at kunne finde det. Kun
routere m.m.
Du skulle vel ikke ligge inde med et link til et sted hvor man kan købe det.
Hilsen Casper

Fra : Hans Jørgen Lassen

Dato : 31-01-05 17:33

Har du kigget hos Zitech?
www.zitech.dk, f.eks.?
Hilsen,
Hans J

Fra : Filip

Dato : 31-01-05 21:41

> [...]
> Kun
> routere m.m.
> Du skulle vel ikke ligge inde med et link til et sted hvor man kan købe

Inde på www.edbpriser.dk er der mange spændende ting at finde. Jeg har lavet
et link til accesspionts inde på denne side til under 500.-
http://www.edbpriser.dk/Listproducts.asp?ID=71&Parent=&Producent=0&Rating=0&Max=500&Soegeord=&Direction135=2&Sorted135=&Direction539=2&Sorted539=&Equal923=&Equal643=&Direction834=2&Sorted834=&Submit.x=17&Submit.y=12

Der skulle være noget at vælge imellem

Filip