Vejledning for dummies
Fra : kazz

Dato : 30-01-05 02:00

Hej

Jeg har netop rodet mig ud netværkets totale kaos, og sidder og roder med et
problem med min router.
Det er iøvrigt en Sandberg Broadband Router.
Netværket er, hvor utroligt det end lyder, kommet op at køre som det skal,
MEN !!!

Jeg skal have åbnet nogle porte for at kunne køre med højt ID på emule og
jeg har nogenlunde styr på hvilke porte det drejer sig om og jeg kan sagtens
komme ind på routeren, men manualen på routeren er på engelsk og der
arbejdes med nogle begreber som jeg ikke helt kan hitte ud af, bla
Portforwarding; Nat o.s.v.

Findes der en side som beskriver hvad de forskellige ting betyder på DANSK
og gerne i et sprog for dummies.
Mit engelske er ikke blevet støvet af i laaaaang tid )-:

Kazz "Network Newbee"

Fra : Steen Gellett

Dato : 30-01-05 01:21

"kazz" <kazz@SPAMFREEadslhome.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> og gerne i et sprog for dummies.
> Mit engelske er ikke blevet støvet af i laaaaang tid )-:

Prøv at besøge denne side

http://www.internet-noerderne.dk/

Fra : kazz

Dato : 30-01-05 21:06

Takker, men jeg synes ikke helt jeg kunne finde noget brugbart på siden.
Jeg har fået lidt styr på tingene efter at have surfet rundt på nettet hele
dagen og det er lykkedes mig at få åbnet de porte jeg skulle bruge.

Kazz