Ping program med tidsstempling
Fra : B.Jensen

Dato : 25-01-05 10:31

Hej
Jeg mangler et program der kan tidsstemple mine Ping's.
Dvs. Jeg starter en ping mod en IP-adr. og får klokkeslet skrevet ud
samtidig med.
Det skal bruges til at fejlfinde og tidsstemple periodiske udfald på linien
med.
Nogen der kender et lille program der kan håndtere dette

med venlig hilsen
Birger

Fra : Martin Schultz

Dato : 25-01-05 10:54

B.Jensen <b_jensen@mail.tele.dk> skrev 2005-01-25:
> [...]
> med.
> Nogen der kender et lille program der kan håndtere dette

Smokeping hvis du har en linux (ol.) maskine til rådighed.

Martin
med mindre andet er angivet.

Fra : B.Jensen

Dato : 25-01-05 11:00

Hej Martin
Desværre har jeg ikke denne mulighed idet jeg kører Win XP.
men tak for tippet.

hilsen Birger

Fra : Morten Brynjolf

Dato : 25-01-05 20:18

"B.Jensen" <b_jensen@mail.tele.dk> wrote in

> Hej
> Jeg mangler et program der kan tidsstemple mine Ping's.
> Dvs. Jeg starter en ping mod en IP-adr. og får klokkeslet skrevet ud
> samtidig med.

Lav evt. en batchfil:

---
time /t >> pinglog.txt
ping something >> pinglog.txt
---

Og kald den så ofte du mener det er nødvendigt at pinge.

Med venlig hilsen
Morten Brynjolf