Ikke adgang til mail i lokal netværk
Fra : Beck

Dato : 24-01-05 22:57

Hej NG'er

Jeg har lige sat en web og mail server op på min adsl. Det virker fint,
men....jeg kan ikke hente post fra mine pc'er i hjemmet. Hvis jeg henter
posten fra en anden forbindelse er det ok. Jeg har en Zyxel Prestige 310
router. Det er jo noget med at man ikke kan "spoofe" netværket. Jeg kan bare
ikke lige gennemskue hvordan den feature kan omgås. Er der nogel der kan
hjælpe lidt ?

Lars

Fra : Calle.

Dato : 24-01-05 23:01

Beck wrote:
> [...]
> "spoofe" netværket. Jeg kan bare ikke lige gennemskue hvordan den
> feature kan omgås. Er der nogel der kan hjælpe lidt ?

din router er sikker spærret mod loopback
--
Calle.

Fra : Beck

Dato : 24-01-05 23:27

Problemet løst. Jeg skulle bare kigge lidt længere nede i newsgruppen ! (
det var ip loopback )

Lars

Fra : Calle.

Dato : 24-01-05 23:30

Beck wrote:
> Problemet løst. Jeg skulle bare kigge lidt længere nede i newsgruppen
> ! ( det var ip loopback )

som jeg skrev
--
Calle.