Trendnet tew - 431brp wireless router
Fra : Jesper Horn Hansen

Dato : 21-01-05 13:25

Hej.

I forbindelse med skift til Tele2 har jeg fået et problem med ovennævnte
idet Tele2 ikke kører med adgangskontrol og det skal jeg så ændre i
routeren.

Mit problem er at min router kræver en adgangskode, som jeg måske har lagt
ind da jeg købte den og ikke kan huske, har prøvet at resette den bagpå og
ikke fundet noget indeni routeren som kan trykkes på.

Ideer modtages.

vh

Jesper

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 21-01-05 14:04

"Jesper Horn Hansen" <jelahorn@get2net.dk> wrote:

>Mit problem er at min router kræver en adgangskode, som jeg måske har lagt
>ind da jeg købte den og ikke kan huske, har prøvet at resette den bagpå og
>ikke fundet noget indeni routeren som kan trykkes på.

Reset knappen skal formentlig holdes inde 15 - 30 sekunder....

Og så vågner routeren nok op med en default adgangskode, ofte
admin/admin - Men det kan du se i manualen....

<mlr>