D-link opsætning
Fra : Filip

Dato : 19-01-05 15:51

Hej NG

Jeg skal ud og invistere i en router, og har kikket lidt på den her Dlink DI
604

Jeg vil gerne kunne åbne nogle porte for at køre VPN, men kan det lade sig
gøre på denne, eller er den for billig???

Jeg har selv en anden D-link router (DI-704P) som bruges et andet sted. Jeg
går ud fra det er samme styresystem (nogenlunde da) men i dennes opsætning
kan jeg ikke finde hvor man kan åbne for en port. Er der nogen der har en
D-link router som kan guide mig lidt???

Filip

Fra : Zup Zuip

Dato : 19-01-05 16:46

> Jeg vil gerne kunne åbne nogle porte for at køre VPN, men kan det
> lade sig gøre på denne, eller er den for billig???

Har selv en og jeg har da ikke åbnet nogle porte for at kunne køre VPN.
I opsætningen er der mulighed for at tillade brug af PPTP og IPSec.

Fra : Filip

Dato : 19-01-05 17:33

> Har selv en og jeg har da ikke åbnet nogle porte for at kunne køre VPN.
> I opsætningen er der mulighed for at tillade brug af PPTP og IPSec.

Kan jeg lige få en forklaring på PPTP og PISec?

Filip

Fra : Zup Zuip

Dato : 20-01-05 14:50

Filip wrote:

> Kan jeg lige få en forklaring på PPTP og PISec?

Det er de 'protekoler' som bruges til VPN.