VPN og D-link DFL-200
Fra : Thorbjørn Jørgensen

Dato : 19-01-05 01:21

Hej
Af en eller anden grund kan jeg ikke længere få hul igennem via VPN på en
d-link DFL-200. Jeg har prøvet at oprette forbindelsen med en række
forskellige VPN clients, men indtil videre er den eneste jeg har kunne få
til at virke nogenlunde d-links egen VPN client, og den har jeg så mistet
CD'en til...
Er der nogle der har et godt bud på en ikke alt for dyr VPN client, som kan
konfigureres til at fungere med DFL-200?
Er der evt. nogle der har en guide til opsætningen af VPN med DFL-200?

Håber der er nogle der har nogle erfaringer, for jeg er ikke stødt på så
vildt meget information på nettet...

Med venlig hilsen...
Thorbjørn

Fra : Thorbjørn Jørgensen

Dato : 19-01-05 14:07

Hej
> [...]
> konfigureres til at fungere med DFL-200?
> Er der evt. nogle der har en guide til opsætningen af VPN med DFL-200?

Nu er en del af problemet så løst, forbindelsen blev sat op med LANCOM Vpn
Client, som til forveksling ligner den dlink laver, og det lader til at VPN
forbindelsen problem frit bliver sat op i de forskellige steps.
Problemet er nu at jeg ikke kan modtage nogle pakker igennem tunnellen, jeg
kan godt sende pakker, men modtager ikke nogle. Via et packet trace har det
vist sig at der sendes nogle status pakker frem og tilbage (IPsec pakker),
men der kommer ikke noget data ud...
Er der nogle der har et forslag til hvad der kan være galt?

Med venlig hilsen...
Thorbjørn