OT: Sådan da- Hvor køber man en tang til a~
Fra : P Kaasing

Dato : 18-01-05 12:03

Hej

Beklager hvis jeg støder nogen med mit spørgsmål, men jeg synes det var mest
oplagt at spørge her i gruppen.

Jeg skal bruge tang, kabel og stik, hvor får jeg det billigst, i ordentlig
kvalitet?

Har prøvet Harald Nyborg men de havde ikke sådan noget.

Skal helst være i Århus området.

/Poul

Fra : Niels Baggesen

Dato : 18-01-05 12:11

P Kaasing <ingen@mail.her> wrote:
> Jeg skal bruge tang, kabel og stik, hvor f?r jeg det billigst, i ordentlig
> kvalitet?

> Har pr?vet Harald Nyborg men de havde ikke s?dan noget.

Århus Radio Lager, Sintrupvej, Brabrand.

/Niels

--
Niels Baggesen -- @home -- Århus -- Denmark -- niels@baggesen.net
The purpose of computing is insight, not numbers -- R W Hamming

Fra : P Kaasing

Dato : 18-01-05 12:19

Det var hurtigt, og selvfølgelig, dem burde jeg ha tænkt på.
Mange tak.

/Poul

Fra : Michael Loft Mikkels~

Dato : 18-01-05 17:58

De har dem også hos T. Hansen

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 18-01-05 19:04

Michael Loft Mikkelsen wrote:

> De har dem også hos T. Hansen

Og kvaliteten er derefter... Jeg købte en kabelsko-tang hos T Hansen -
spild af penge. Den er ikke det stål værd, som den er lavet af...

Jesper G. Poulsen

Fra : Povl H. Pedersen

Dato : 19-01-05 21:40

In article <xn0dxernp40yxrx001@dtext.news.tele.dk>, Jesper G. Poulsen wrote:

> Og kvaliteten er derefter... Jeg købte en kabelsko-tang hos T Hansen -
> spild af penge. Den er ikke det stål værd, som den er lavet af...

Så må de have fået en fejlleverance. De plejer ikke at bruge
stål i nogen af deres produkter, der er stadig blik tilgængeligt
på verdensmarkedet.

Fra : Lars P

Dato : 20-01-05 20:21

> [...]
> kvalitet?
>
> Har prøvet Harald Nyborg men de havde ikke sådan noget.

www.cypax.dk
Varenr. 85.040.0452

vh
Lars