Deling af scanner, how to do?
Fra : Petersen_Michael

Dato : 15-01-05 13:42

Hej

Jeg har et LAN, med nogle win XP Pro PCer, jeg lurer på hvorledes de kan
deles om en scanner (Canoscan D1250 U2F)
Kan jeg mokke den direkte i USB porten på min server (på samme måde som
jeg har gjort med en printer) Eller skal der andet til?

--
Med venlig hilsen Michael Petersen
residerende i Nyborg

Fra : Hans

Dato : 15-01-05 14:33

Petersen_Michael wrote:
> [...]
> Kan jeg mokke den direkte i USB porten på min server (på samme måde
> som jeg har gjort med en printer) Eller skal der andet til?

Hvis der ikke følger lan-scannings software med, så kan det ikke lade sig
gøre. Du må en tur forbi Canons hjemmesider og se om der findes noget
brugbart, men jeg tror ikke du finder noget.

Hans

Fra : JJ

Dato : 15-01-05 15:39

"Petersen_Michael" <petersen_michael@dengyldnemåge.mail.tele.dk> wrote in
message news:41e90f8c$0$163$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> [...]
> Kan jeg mokke den direkte i USB porten på min server (på samme måde som
> jeg har gjort med en printer) Eller skal der andet til?

Hvis du havde set lidt tilbage i denne gruppe, så havde du set, at dette
spørgsmål er blevet stillet d 3.1.05

JJ

Fra : Petersen_Michael

Dato : 15-01-05 20:20

In news:41e92aee$0$48732$edfadb0f@dread15.news.tele.dk,
JJ <jj@get.kd> wrote:

> Hvis du havde set lidt tilbage i denne gruppe, så havde du set, at
> dette spørgsmål er blevet stillet d 3.1.05

Tak for info alle sammen.