Ustabilt 104Mbit
Fra : Bo Kamp Dudek

Dato : 13-01-05 10:49

Hejsa

Jeg har lige fået og installeret følgende hardware:

D-Link Access Point
http://www.d-link.com/products/?sec=3&pid=292

D-Link Netværkskort
http://www.d-link.com/products/?sec=3&pid=12

Installationen var nem og enkel, og aktiveringen med WPA og psasword
kørte på skinner.

Men hvis jeg forsøger at tvinge den i Super G Mode (104MBit), render
jeg ind i problemer. Netværket bliver ustabilt og forbindelsen svigter
med jævne mellemrum.

Jeg har tidligere hørt udtalelser om, at netop 104MBit er ustabilt -
passer det, og kan man evt. gøre et eller andet ved det?

Mvh
Bo Dudek
www.bodudek.dk

Fra : Bjarke Ravn-Jonsen

Dato : 13-01-05 11:13

Bo Kamp Dudek wrote:
> Hejsa

Hej!

> Men hvis jeg forsøger at tvinge den i Super G Mode (104MBit), render
> jeg ind i problemer. Netværket bliver ustabilt og forbindelsen svigter
> med jævne mellemrum.

Jvf den side du linkede til hedder det 108Mbit (ikke at det gør en
forskel tror jeg)
Men hvordan er forbindelsen ved 54Mbit?

> Jeg har tidligere hørt udtalelser om, at netop 104MBit er ustabilt -
> passer det, og kan man evt. gøre et eller andet ved det?

Så vidt jeg ved er alt over 54 Mbit, slet ikke nogen officiel standard.
Dog kunne man håbe at det virkede bedre, når det nu var 2 produkter af
samme mærke..
Det er sat FUT til dk.edb.netvaerk.traadloest, da det trods alt hører
mere hjemme derover.

--
/Bjarke
http://ravn-jonsen.net || http://drik-øl.dk