adgang til "andre computere"
Fra : Keldo

Dato : 12-01-05 18:01

hej med jer

engang var det et helvede at få to windows maskiner til at "se" hinanden i
et netværk. Med XP er det blevet meget nemmere, og det virker næsten hver
gang, med det samme. Dog har jeg problemer ca. hver 2. gang. Uden at gøre
andet end højreklikke på en mappe og vælge "deling og sikkerhed" og herefter
dele mappen og "tillad andre brugere at ændre mine filer". Jeg kan nu
sagtens se mappen på min kones pcer med kan ikke åbne den. Jeg har ikke
rettigheder til at åbne den - siger den.
Massevis af gange virker det. Men så pludselig kan jeg ikke få adgang til en
nyoprettet dele mappe! Pi**eirreterende.

Begge maskiner har henholdsvis XP Home ed. og XP Pro ed. i danske udgaver.

Hvordan få jeg adgang?

mvh
Keldorff

Fra : keldo

Dato : 12-01-05 19:32

der står også at " der er ikke serverlager nok til at udføre denne
kommano" - hvad er det nu for noget?