netværksproblem
Fra : M. Sørensen

Dato : 12-01-05 17:03

Jeg har i lang tid kørt netværk mellem 2 pc-er uden problemer.

Jeg fik opdateret Norton, så nu er der ingen forbindelse lmellem de 2 pc-er
længere, Jeg ved ikke om det er en tilfældighed.

Jeg har Windows xp, og påny kørt quiden netværksinstallation, der kommer en
fejlmeddelelse på nr. 2 pc:

Spooler SubSystem har fundet en fejl.

Fejlsignatur szAppName: spoolsv.exe, szApp: 5.1.2600.0, szMocName:
ntdll.dll, szModVer: 5.1.2500.1217, offset: 0002c32b

Er der nogen, der kan hjælpe mig med at få rettet fejlen.

MVH
M.Sørensen

Fra : peder

Dato : 14-01-05 18:17

prøv at slå xp`s firewall fra det kan være det