Hvilken VPN router
Fra : Thomas G

Dato : 12-01-05 14:38

hey.
Jeg er på jagt efter en router med VPN funktion. Den skal altså ikke kun
kunne lave IPSec passthrough (men det må den også meget gerne kunne), det
skal være muligt at sætte routeren op til at fungere som VPN Host/client
lige som min D-link 804v kan.

Den skal helst ikke være alt for dyr og hvis det ikke betyder for meget for
prisen må den gerne være trådløs.

Er der eventuelt en der kan fortælle mig hvilken funktion en router skal
have for at den kan fungere som VPN host/client (hvad hedder funktionen)..?

Mvh. Thomas

Fra : Jacob Christensen

Dato : 17-01-05 10:33

det kaldes også VPN Gateway & VPN KLIENT

jeg kender kun markedet lidt men kender

zyxel zywall 2we - med nyeste firmware skulle den også kunne bruges som
gateway
ellers zywall 5 - super lækker

men kik på zyxels web-side

vh jacob

Fra : Svend

Dato : 25-01-05 10:52

Thomas G wrote:
> [...]
> have for at den kan fungere som VPN host/client (hvad hedder funktionen)..?

DI-824vup+ fra dlink.

--
Svend