Valg af router
Fra : Filip

Dato : 11-01-05 22:33

Hej

Jeg skal snart skifte adsl udbyder til tele2, fra tdc, og i den forbindelse
skal jeg ud og købe en ny router. Men hvilken kan I anbefale? Jeg vil gerne
kunne oprette en VPN tunnel ud og ind af huset, så skal der ikke være en
mulighed for at åbne en port, eller er det i modemmet man gør det??? Kan man
i så tilfælde selv gå ind og ændre i den? jeg kunne nemlig ikke gøre noget
som helt ved den TDC router vi havde.

Filip

Fra : Jesper G. Poulsen

Dato : 11-01-05 22:51

Filip wrote:

> Jeg skal snart skifte adsl udbyder til tele2, fra tdc, og i den
> forbindelse skal jeg ud og købe en ny router. Men hvilken kan I

Køb den router i prislejet omkring 500,- som ser pænest ud

Jesper G. Poulsen

Fra : Peter Micheelsen

Dato : 12-01-05 13:08

On Tue, 11 Jan 2005 22:33:23 +0100, Filip wrote:

> [...]
> i så tilfælde selv gå ind og ændre i den? jeg kunne nemlig ikke gøre noget

Hejsa
Jeg har i denne gruppe fornylig fået anbefalet en Linksys wrt54g, den er
trådløs og har 4 porte til kabel
Jeg er glad for den, og finder nok snart ud af de sidste ting jeg er i
tvivl om :)

Mvh
Peter M.