XP slukker ikke ved shutdown.
Fra : Anders

Dato : 11-01-05 18:51

Min computer vil ikke slukke.

Når jeg vælger at lukke ned, så slukker den osse godtnok, men lige som den
er ved at slukke, så tænder den igen.

Men piller jeg mit netværkskabel ud af routeren, så slukker den ganske som
den skal.

Mit spørgsmål er så hvorfor gør den sådan, jeg gider jo ikke sidde og pille
det skide kabel ud hver gang jeg skal slukke maskinen.

Mvh. Anders

Fra : Jan Bachman

Dato : 11-01-05 19:33

>Mit spørgsmål er så hvorfor gør den sådan, jeg gider jo ikke sidde og pille
>det skide kabel ud hver gang jeg skal slukke maskinen.

Hvis din PC er slukket og du sætter netstikket i, tænder din PC så?

Er det er WOL-kompatibelt netkort (WOL=wake on lan).
Hvis ja, så prøv om du kan deaktivere den feature.

/Jan

Fra : David T. Metz

Dato : 03-02-05 01:04

Anders wrote:
> Min computer vil ikke slukke.

Hvilket stryresystem?

Har lige fikset det samme prob. på en pc med XP PRO SP2. Løsning: opdater
driver til netværkskort.

David

Fra : Calle.

Dato : 03-02-05 06:25

David T. Metz wrote:

> Hvilket stryresystem?

se subject
--
Calle.

Fra : David T. Metz

Dato : 03-02-05 11:05

Calle. wrote:

> se subject

Pro/home?
Sp-level?

David

Fra : Calle.

Dato : 03-02-05 12:19

David T. Metz wrote:

> Pro/home?
> Sp-level?

Så megen forskel er vel heller ikke på det område
--
Calle.

Fra : Peet

Dato : 06-02-05 01:21

"Calle." <fake@fake.fake> skrev i en meddelelse news:3MnMd.112$NQ.105@news.get2net.dk...

> Så megen forskel er vel heller ikke på det område
> --

Hvilket område taler du da om ? Der er da meget forskel på mange
filer afhængig af din konfiguration.