Edonkey problem med 2 pc´ere
Fra : Michael Friis

Dato : 11-01-05 01:10

Jeg har to pc´ere(XP Pro), en 4 ports hub og en router(Cisco677).
De skal begge køre edonkey og de har fået tildelt hver deres tcp/udp porte
både i routeren og i edonkey.
PC1 IP 10.0.0.2 tcp 4662 udp 4666
PC2 IP 10.0.0.4 tcp 4661 udp 4665

Når jeg går på internettet eller starter edonkey på PC1, så kan edonkey på
PC2 ikke forbinde til en server. Faktisk låser den fast efter ca. 5 min. så
jeg bliver nød til at bruge reset-knappen Jeg kan godt surfe på
internettet, men med ret lav hastighed. Når PC1 er slukket, så er der ingen
problemer.

Er der nogen der ved hvad f..... der går galt? Jeg har prøvet at ændre
tcp/udp portene, uden resultat.

Mvh

Michael

Fra : SpookiePower

Dato : 11-01-05 16:28

Jeg kan ikke hjælpe dig, men jeg havde en gang samme problem,
med samme program. Jeg endte med at køre det på een maskine.