Port forwarding webcam
Fra : Homemicky

Dato : 10-01-05 19:08

Hejsa

Jeg har lige installeret en apache webserver og port forwarded port 80. Og
det virker fint også udefra. Jeg har et creative live pro webcam. Og dette
ville jeg egentlig gerne have port fowarded i starten, men den har jo ikke
sin egen webserver, derfor installerede jeg apache.
Webcamet har en funktion, som gør muligt at remote monitor til en index fil.
Problemet med denne indexfil er, at jeg ikke får lov at tilgå index filen
udefra, selvom brugerne alle har fået fulde rettigheder.

her min index fil:
<head>
</head>
<TABLE borderColor=black cellSpacing=0 cellPadding=0 border=2>
<TBODY>
<TR height=480>
<TD width=640 height=480><IFRAME image
src="http://xx.xxx.xxx.xxx:80/C:\Documents and Settings\Michael\Application
Data\Creative\WebCam Center\Cache\index.html" width=640
height=480></IFRAME></TD></TR></TBODY></TABLE>

Jeg kan ikke finde ud af om der webserveren, virus eller udbyderen der er
noget galt med, er der noegn der kan hjælpe vil jeg blive meget glad.

Med venlig hilsen

Michael

Fra : Martin Bilgrav

Dato : 11-01-05 11:43

"Homemicky" <mborchmann@vip.cybercity.dk> wrote in message
> src="http://xx.xxx.xxx.xxx:80/C:\Documents and
Settings\Michael\Application
> Data\Creative\WebCam Center\Cache\index.html" width=640

Hejsa

Den sti du pejer på er ikk korrekt html link - Du link'er jo til dit c-drev
!
du skal tage din index.html og lægge den i din www folder evt under en
folder der hedder webcam.
fx
src=http://www.mydomain.dk/webcam/index.html

ydermere skal du være opmærksom på store og små bogstaver i dine links.

HTH
Martin