Synkroniserings software?
Fra : Lasse Madsen

Dato : 10-01-05 12:29

Hej

Jeg mangler noget software der kan synkronisere nogle mapper med data på min
pc mod en FTP server (altså opdatere FTP'en med mine data som bliver nyere)
og så skal jeg have en klient der kan synkronisere hans "gamle" filer med
mine....

Nogle ideer ?

m.v.h.

Fra : Uffe S. Callesen

Dato : 10-01-05 12:45

Lasse Madsen wrote:

> [...]
> og så skal jeg have en klient der kan synkronisere hans "gamle" filer med

Prøv at tage et kig på Rsync

--
Mail mig på uffe <snabelA> skelmose <prik> dk

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 10-01-05 13:36

On Mon, 10 Jan 2005 12:29:28 +0100, "Lasse Madsen"
<Lasse.madsen@elektronik.dk> wrote:

> [...]
> på min pc mod en FTP server (altså opdatere FTP'en med mine data som
> bliver nyere) og så skal jeg have en klient der kan synkronisere hans

Er det et strengt krav, at det skal være FTP-baseret? Ellers så se på
rsync, der er beregnet til formålet.

-A

Fra : Lasse Madsen

Dato : 11-01-05 00:30

Hej

> Er det et strengt krav, at det skal være FTP-baseret? Ellers så se på
> rsync, der er beregnet til formålet.

Tak for tippene begge to, jeg kigger nærmere på det....

m.v.h.
lasse