Svar til Rune om delt printer problemer
Fra : Henning Aagaard Niel~

Dato : 06-01-05 15:10

Hej Rune
Jeg kan ikke få lov at svare direkte på dit oprindelige indlæg (bliver
afvist på Wanadoo serveren). Håber du ser dette svar...
Har lige selv haft samme problem...
Din sekundære maskine skal lige have besked på, at den ved udskrivning skal
benytte porten fra XP maskinen.
Jeg klarede problemet ved at åbne egenskaber for den pågældende printer på
min 98 maskine, under fanen detaljer fandt jeg så den rigtige port under
punktet udskriv til følgende port. (den lille nedpil i ruden angiver dine
valgmuligheder, så du behøver ikke klikke på tilføj port).
Håber du får det til at virke.
venlig hilsen Henning

--
venlig hilsen
Henning Aagaard Nielsen

Fra : Rune Mastrup Laurids~

Dato : 06-01-05 15:49

Hej Henning...

fik din besked, og minsandten... det virkede. Tak for hjælpen.

Med venlig hilsen

Rune

--
Rune Mastrup Lauridsen