Opsæt trådløst net
Fra : Jensen

Dato : 05-01-05 16:32

Jeg har investeret i en trådlus ZyXel ZyAir-G USBstick, men kan ikke få
lortet til at virke.
Så vidt jeg kan se følger jeg installationsvejledning til punkt og prikke,
men så snart jeg stikker 'dyret' i USB stikket låser computeren og vil ikke
noget som helst. Eneste måde at slippe ud er at slukke PC'en og tænde igen -
og det hjælper kun, hvis 'dyret' igen fjernes.
Kan nogen give et hint til hvad problemet er?

Jensen

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 05-01-05 20:43

On Wed, 5 Jan 2005 16:31:56 +0100, "Jensen" <antispam@privat.dk>
wrote:

> Jeg har investeret i en trådlus ZyXel ZyAir-G USBstick, men kan ikke få
> lortet til at virke.

Du har nok bedre chance for hjælp i dk.edb.netvaerk.traadloest

-A