Tilslutte eksisterende router (AP) til cyb~
Fra : Sune

Dato : 04-01-05 00:09

Hej NG

Jeg har lige fået min Cybercity dsl i dag - og har så fundet ud af de
kører PPPoA - og det understøtter min nuværende trådløse router så
ikke

Så jeg har nu sat cc's router op - og min egen router er så sat til
den og fordeler til mine maskiner, herunder trådløst.

Til alm surf fungerer det fint, men avancerede funktioner (P2P,
Messenger Support etc) fungerer ikke/meget dårligt.

Er der nogen der har nogen tips til at løse problemet? Jeg forestiller
mig et eller andet a la at åbne cc's router på vid gab mod min egen
router - og så lade den om opgaven som vanligt.

Any ideas?

/Sune

Fra : Sune

Dato : 04-01-05 00:38

On 3 Jan 2005 15:08:40 -0800, sune.engsig@gmail.com (Sune) wrote:

>Jeg forestiller
>mig et eller andet a la at åbne cc's router på vid gab mod min egen
>router - og så lade den om opgaven som vanligt.

Ja, det ville jeg gøre.

Mvh
'en anden' Sune