offline filer
Fra : Filip

Dato : 02-01-05 14:04

Hej

Jeg har lavet lidt om på mine offline filer, så jeg skal synkronicere dem
fra en anden placering på fjerncomputeren. Problemet et at få slettet den
gamle placering i sync. indstillingerne. Jeg kan kun komme ind og slette
alle de gamle filer, men ikke selve adressen (mappen) på dem. derfor vil den
gerne synkronicere disse filer selv om henvisningen ikke passer.

Hvor gør jeg det?

Filip

Fra : Thomas Bøjstrup Joha~

Dato : 02-01-05 15:33

> [...]
den
> gerne synkronicere disse filer selv om henvisningen ikke passer.

jeg gætter på at du bruger windows XP!!!!!

nogen gang går der "lort" offline filer også skal du bare reset den.

Vælg "mappe instillinger" i kontrol panelet
Vælg "Offline filer"
Hold "ctrl" og "shift" nede imens du trykker på "slet filer..."

Thomas Bøjstrup Johansen

www.swug.dk - Sjælland Windows User Group

Fra : Filip

Dato : 02-01-05 17:59

> jeg gætter på at du bruger windows XP!!!!!

Rigtigt gættet

> nogen gang går der "lort" offline filer også skal du bare reset den.
>
> Vælg "mappe instillinger" i kontrol panelet
> Vælg "Offline filer"
> Hold "ctrl" og "shift" nede imens du trykker på "slet filer..."

Hvad vil der ske med de andre filer når jeg sletter dem på denne måde? skal
jeg synkronicere det hele (8Gb) igen bagefter?

Filip

Fra : Thomas Bøjstrup Joha~

Dato : 02-01-05 19:56

> Rigtigt gættet
gode ide at skrive det næste gang

> Hvad vil der ske med de andre filer når jeg sletter dem på denne måde?
skal
> jeg synkronicere det hele (8Gb) igen bagefter?

Det sletter alle filer på den lokale pc'er og nulstiller det hele.