nogen som kan hjælpe mig
Fra : Sofus

Dato : 02-01-05 17:58

Jeg bor i et bofælldesskab hvor vi har en ADSL som er delt via en router,
som udeler IP ard.

Jeg ville så opsætte en Win2000 Server som Domain Controler med roaming
profiles, men det volder mange problemer at logge på serveren, og tit kan
klienterne slet ikke finde serveren.

en af mine venner har sagt det har noget med DNS eller sådan at gøre.

er rimelig newbe på området med vil gerne have det op at køre.

VH

Sofus

Fra : Fidolinux.dk

Dato : 01-01-05 23:28

> er rimelig newbe på området med vil gerne have det op at køre.

Er du også det mht. til at stille dit ur ?

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 02-01-05 10:08

Sofus wrote:
> er rimelig newbe på området med vil gerne have det op at køre.

Hvis du starter med at stille uret - så giver det nok større chance for at
nogen vil hjælpe.

Fremdaterede indlæg er noget at det mest irriterende på usenet, som tit gør,
at folk ikke gider svare.....

Fut er sat til dk.admin.netikette

Jan