2 pc'er i net og på nettet
Fra : Claus jepsen

Dato : 19-12-04 20:17

Jeg har to pc'er jeg gerne vil har til at køre netværk sammen, men de skal
også begge to være på nettet med en adsl, men en router.
Har i nogle gode råd til hvad jeg skal bruge til det og hvordan jeg sætter
det op ??

Fra : Thomas Kristiansen

Dato : 19-12-04 21:42

"Claus jepsen" <claus.mail@tiscali.dk> wrote in message
> [...]
> også begge to være på nettet med en adsl, men en router.
> Har i nogle gode råd til hvad jeg skal bruge til det og hvordan jeg sætter

Det er besværet længere tilbage i gruppen op til flere gange.

mvh
TK

Fra : Claus jepsen

Dato : 20-12-04 13:18

Jeg skal altså have fat i en switch/Router... men kan de så også køre
netværk over den ?

Fra : MRN

Dato : 20-12-04 14:36

> Jeg skal altså have fat i en switch/Router... men kan de så også køre
> netværk over den ?

Ja, det er netop pointen ved en router. At man både kan have lan, og
samtidig være på nettet...

MRN