Whiskas Kat
Fra : IT Kursist

Dato : 22-05-01 08:09

Hej

Er der nogen, som ved, hvad race whiskas katten er, den med de blå øjne og
de smukke klare striper?

Fra : rubino

Dato : 22-05-01 11:46

Mon ikke den gjort flotter med lidt computer teknik

rubino

Fra : Silverflame

Dato : 22-05-01 12:02

Hej
Det er en brite, og der er nogle få i DK der har dem, jeg har nemlig spurgt
for længe siden.
Her er et link, hvor du kan se dem...
http://hjem.get2net.dk/Lindenborg/

Venlig hilsen Winnie.

Fra : Ann Rudbeck

Dato : 22-05-01 12:39

d. 22/05/01 9:09 skrev IT Kursist på AF-2-080@port.ah.dk i artiklen
9ed378$js6$1@news.net.uni-c.dk:

> Hej
>
> Er der nogen, som ved, hvad race whiskas katten er, den med de blå øjne og
> de smukke klare striper?

Jeg tror nu næppe den har blå øjne. Det plejer at blive foreslået at det er
en sort/sølv tabby Brite, ikke?
--
Mange hilsner fra Ann R

P.S: Billeder af mine vidundere:
http://homepage.mac.com/ann_rudbeck/PhotoAlbum.html

Fra : Katrine Wever Larsen

Dato : 23-05-01 12:41

whiskas katten er en speciel race, en af mine venner har en, jeg kan bare
ikke lige huske hvilken race det er men skal nok spørge snart..

knus katrine

Fra : Camilla Scharff

Dato : 23-05-01 18:28

Hej med dig

Katten, som Whiskas bruger i reklamerne, siger de selv er en British
Shorthair (Brite, på dansk...) i farven sortsilver makreltabby. Og de har nu
ikke blå, men grønne øjne

Mvh. Camilla
Camischa's burmesere
www.burmese.dk