Hvordan gør man det?
Fra : MRN

Dato : 15-12-04 23:24

Hejsa gruppe...

Min mor har fået en ny computer, og så har jeg hugget den gamle...
Så fik jeg den gode idé, at den kunne jeg da godt bruge som server til
diverse sager. F.eks. dele dokumenter og billeder med vennerne (private
billeder, altså ikke noget ulovligt.) Og evt. også lave en CS server.

Men hvordan gør man lige det, og hvilket software skal jeg bruge? Computeren
er en 800 mHz, så det er vel rigeligt? Og ADSL forbindelsen er en 2048/1024.

Please send mig videre hvis det er den forkerte gruppe...

MVH
MRN

Fra : Calle.

Dato : 16-12-04 06:34

MRN wrote:
> [...]
> Men hvordan gør man lige det, og hvilket software skal jeg bruge?
> Computeren er en 800 mHz, så det er vel rigeligt? Og ADSL
for at lave en fildeling server kan du bruge www.cerberusftp.com, som er et
gratis og velfungerende FTP-server program, som tar 2 min at sætte op
--
Calle.

Fra : Niels Dybdahl

Dato : 16-12-04 09:51

> [...]
> diverse sager. F.eks. dele dokumenter og billeder med vennerne (private
> billeder, altså ikke noget ulovligt.) Og evt. også lave en CS server.

Til deling af billeder bruger jeg http://Gallery.sf.net. Det kører som php
på en http://apache.org/ server.

Niels Dybdahl