Cisco "Technet"
Fra : Nicolai

Dato : 13-12-04 21:09

Jeg savner noget lign Microsoft's technet, bare for cisco.
Altså en downloadable version af deres knowledgedatabase og cases /
guldkornssamling)

Findes det?

--
Med venlig hilsen / Best regards
Nicolai

Fra : Lars Angus Lyons

Dato : 13-12-04 21:20

Nicolai wrote:
> Jeg savner noget lign Microsoft's technet, bare for cisco.
> Altså en downloadable version af deres knowledgedatabase og cases /
> guldkornssamling)
>
> Findes det?

TAC ?

Ikke downloadable, men ganske søgbar, man kan søge i timevis

Der er også en del design-cases, men det kræver jo lige et login.

--
The early bird may catch the worm,
but it's the second mouse who gets the cheese.

Fra : Nicolai

Dato : 13-12-04 21:30

> TAC ?
Måske? :)

> Der er også en del design-cases, men det kræver jo lige et login.

Login kan jeg godt få fingrene i, men savner at det er downloadable?

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 13-12-04 21:57

On Mon, 13 Dec 2004 21:08:54 +0100, "Nicolai" <spam2005@nifo.dk>
wrote:

> Altså en downloadable version af deres knowledgedatabase og cases /
> guldkornssamling)
>
> Findes det?

Nej.

Konfigurationsinformation som www.cisco.com/univercd findes dog på en
cd eller to, som man plejer at få sammen med produkterne.

-A

Fra : Nicolai

Dato : 13-12-04 22:24

> Nej.
>
> Konfigurationsinformation som www.cisco.com/univercd findes dog på en
> cd eller to, som man plejer at få sammen med produkterne.

Tak for info. Dog ikke for andet end det pågældende produkt vel? Eller er det
en samling?

Fra : Asbjorn Hojmark

Dato : 14-12-04 00:08

On Mon, 13 Dec 2004 22:24:23 +0100, "Nicolai" <spam2005@nifo.dk>
wrote:

> Dog ikke for andet end det pågældende produkt vel?
> Eller er det en samling?

Prøv at slå ovenstående op. Det er det samme, der er på cd'en.

-A

Fra : Nicolai

Dato : 14-12-04 11:21

> Prøv at slå ovenstående op. Det er det samme, der er på cd'en.

Danke.