Tilføje advarselslyde
Fra : Karen Seiersen

Dato : 13-02-05 22:56

Hej

Jeg har fået den skøre idé at tilføje den gammelkendte åh åh lyd fra
OS9, kan man gøre det når det er en OS9 lyd??

Desværre har jeg den ikke selv men tænkte straks på jer garvede
Macbrugere - det kunne jo være en af jer lå inde med den, og venligst
ville tilsende mig den ??

Mange hilsner Karen Seiersen

PS.:Ved mailsvar brug helst denne adr.:

karenseiersensnabela.mac.com

--
Jeg laver ikke noget i dag,
for i går lavede jeg heller ikke noget,

Fra : Erik Richard

Dato : 13-02-05 23:08

Karen Seiersen wrote:
> Hej
>
> Jeg har fået den skøre idé at tilføje den gammelkendte åh åh lyd fra
> OS9, kan man gøre det når det er en OS9 lyd??

Jo, man kan åbne lyden i flere programmer og så blot gemme i .wav format
og lægge dem i sound mappen i OS X

> Desværre har jeg den ikke selv men tænkte straks på jer garvede
> Macbrugere - det kunne jo være en af jer lå inde med den, og venligst
> [...]

Der findes en samlet pakke af alle de kendte lyde fra classic her.
<http://tc.versiontracker.com/product/redir/lid/489753/macossounds.zip>,
så du behøver slet ikke selv konvertere dem.

mvh. Erik Richard

<KMLDenmarkNOSPAM@netscape.net> <kmldenmarkNOSPAM@stofanet.dk>
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Fra : Karen Seiersen

Dato : 13-02-05 23:21

Erik Richard <NOSPAM@NOSPAM.dk> wrote:

> [...]
> <http://tc.versiontracker.com/product/redir/lid/489753/macossounds.zip>,
> så du behøver slet ikke selv konvertere dem.

Det lyder spændende tak, så det vil jeg se på og glæde mig til den
gammelkendte lyd )

Fra : Karen Seiersen

Dato : 13-02-05 23:46

> [...]

> <http://tc.versiontracker.com/product/redir/lid/489753/macossounds.zip>,
> så du behøver slet ikke selv konvertere dem.

Jeg opdagede at der også var aif, og det er sådan nogle som i forvejen
er i min soundmappe, og de virker så nu siger min Mac åh åh - tak for
hjælpen )

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 18-02-05 14:18

Erik Richard <NOSPAM@NOSPAM.dk> wrote:

> Jo, man kan åbne lyden i flere programmer og så blot gemme i .wav format
> og lægge dem i sound mappen i OS X

det er læigegyldigt hvilket format man gemmer dem i, de skal blot kunne
afsåilles af QUickTime. dvs AAC, MP3 osv er osse brugbart.

mus+tastatur, R9600Pro, iSight, eyeTV200 & LaCie Photon18Vision TFT

Fra : Kaj Christiansen

Dato : 13-02-05 23:25

Karen Seiersen <vk@besked.com> wrote:

> [...]
>
> Desværre har jeg den ikke selv men tænkte straks på jer garvede
> Macbrugere - det kunne jo være en af jer lå inde med den, og venligst

Prøv at kigge på MacOS Classic Sound Pack v1.4
<http://www.sagefire.org/index.php?cat=5>

mvh.
Kaj.

--
Never mind the dog
-BEWARE OF OWNER!

Fra : Karen Seiersen

Dato : 13-02-05 23:46

Kaj Christiansen <kajc@ofir.dk> wrote:

> Prøv at kigge på MacOS Classic Sound Pack v1.4
> <http://www.sagefire.org/index.php?cat=5>
>
> mvh.
> Kaj.

Jeg har hentet dem og ser selvfølgelig også på dem - tusinde tak for
hjælpen, altid rart med positivt resultat )

Mange hilsner Karen