Ingen lyd efter opgradering til Mac OS 10.~
Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 13-02-05 20:40

Hej der

Efter opgradering til Mac OS 10.3.8 har jeg ingen lyd.
Systemindstillinger melder om "Ingen enheder til lyd fundet".

Nogen bud på hvad der er lod og hvordan jeg fixet det? Sidder her i
Maastricht på lånt WiFi, og vil gerne snakke med kæresten over Skype...

PowerBook G3 "Pismo".

Janus

Fra : Sebastian

Dato : 14-02-05 09:28

Janus Sandsgaard <spamthis@janus.dk> wrote:

> Hej der
>
> Efter opgradering til Mac OS 10.3.8 har jeg ingen lyd.
> Systemindstillinger melder om "Ingen enheder til lyd fundet".
Har du prøvet MacVoodoo, dvs repair disk permissions?
Jeg ved ikke hvad den gør, men det lykkedes mig at få en PM G5 til at
skrue ned for blæserlarmen med "repair disk permissions" - rent
MacVoodoo.

--
Sebastian Loeck
Frederiksberg Denmark

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 16-02-05 15:06

Sebastian wrote:
> [...]
> Jeg ved ikke hvad den gør, men det lykkedes mig at få en PM G5 til at
> skrue ned for blæserlarmen med "repair disk permissions" - rent

Tak for tippet, men pludselig virkede det igen. Havde maskinen tænd og
slukket nogle gange, og så var der lyd. Sært.

Janus

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 18-02-05 14:18

> [...]

> Nogen bud på hvad der er lod og hvordan jeg fixet det? Sidder her i
> Maastricht på lånt WiFi, og vil gerne snakke med kæresten over Skype...

prøv at nuke ~/Library/Preferences/com.apple.audio.AudioMIDISetup.plist

især VLC kan hitte på at dimse med den

mus+tastatur, R9600Pro, iSight, eyeTV200 & LaCie Photon18Vision TFT